ספרד

היקב השותף הספרדי

יקב Grandes Vinos y Vinedos – היקב הגדול ביותר באזור אראגון. היקב מייצר כ 25,000 תבות של יין בשנה ובמונחים ישראליים זהו יקב בוטיק גדול. היקב משלב בהרמוניה מסורת של עשיית יין באזור עם טכנולוגיה מתקדמת, וידע של היינן שלו, מרסלו מוראלס מצ ‘ילה.

היקב מתאפיין בשילוב של הטוב מהעולם הישן עם הקידמה והטכנולוגיה העכשווית של העולם החדש. שילוב זה ואיחוד שני העולמות מאפשר יצירת יין איכותי ללא פשרות. כל היינות מיוצרים מכרמים בבעלות היקב. הענבים נבצרים בבציר ידני סלקטיבי מכרמים בני למעלה מ 50 שנה, הגדלים ללא השקיה באזור “קרנינה”, בשיטת ה “בוש ווין”.

מרסלו מוראלס - יינן היקב

היינן מרסלו מוראלס נולד בצ’ילה בשנת 1969, הוא משלב את מסורת היין של האזור עם הידע היינני שצבר בעולם החדש בשאיפה מתמדת לשלמות. למרסלו איכויות רבות כיינן. הקפדה על סגנון נקי ומדוייק, שמשקף את האזור, אך בגלל התנאים האיכותיים ביקב שומר על איכויות האזור ולא מוסיף טעמי ריוחה.

“אני חושב כי יינות Carinena הם אחד הנעלמים הגדולים בספרד, היקבים באזור מתפתחים ורצים קדימה עם הטכנולוגיה המתקדמת, בשילוב עם האוצרות הקיימים באזור – גפנים חריגים ומסורת יין של אלף שנים” – מדבריו של מרסלו.

את מסורת היין של האזור תוך שמירה על הסגנון והמאפייניים משלב מרסלו בהרמוניה עם טכנולוגיה מתקדמת ושיטות מודרניות של מחקר כשהמטרה הינה להגיע לשליטה טובה יותר על כל התהליכים, החל בכרמים. האיכות – בעלת חשיבות עיקרית אצל מרסלו. היינות של היקב זוכים לתשבוחות ופרסים חשובים בתחרויות בינלאומיות ונהנים מקהל לקוחות גדול וקבוע אשר התחבר לסגנון העשייה של מרסלו.

דילוג לתוכן